Saturday, November 24, 2012

LIERAC PARIS review


Μετά από αρκετές ημέρες που χρησιμοποιώ μερικά από τα προϊόντα της εταιρίας lierac και μένοντας πολύ ευχαριστημένη αποφάσισα να γράψω μερικά λόγια  γιατί πιστεύω ότι είναι άξια προσοχής.


Λίγα λόγια πρώτα για την εταιρία.
Η lierac διανέμεται αποκλειστικά στα φαρμακεία . από το 1975 τα εργαστήρια της έχουν υπάρξει πρωτοπόροι  στην δερματολογία και στη τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην ευεξία ομορφιά και αποπλάνηση των αισθήσεων που πραγματικά με βρίσκουν σύμφωνοι σε αυτό. Πίσω από την φιλοσοφία της LIerac Paris κρύβονται τρεις θεμελιώδεις αρχές Η ιατρική εμπειρογνωμοσύνη ,η επιστημονική αξιοπιστία και η αυστηρή δεοντολογία .κυρίως στον τομέα της αντιγήρανσης  με εξειδικευμένη λύση.

Άς ξεκινήσω πρώτα με το αγαπημένο μου προϊόν. Που έχει γίνει η καθημερινή μου λατρεία.
Lierac LUMINESCENCE Serum

Ένας ορός που με τρεις μόνο σταγόνες την ημέρα κάνει πραγματικά άψογη την επιδερμίδα. Είχα προβλήματα θαμπάδας και η κούραση στο πρόσωπο μου φαινόταν αρκετά μετά στο τέλος της ημέρας  και μπορώ να πω ότι  να υπήρχαν και το πρωί της επόμενης. Μετά από λίγες μόνο μέρες εφαρμογής του ορού  πραγματικά άλλαξα την ρουτίνα μου γιατί πλέων δεν χρειάζομαι να βάλω ένα τόνο make up πρωί-πρωί  για να μην φαίνομαι κουρασμένη στην εργασία μου. Δεν έχει καθόλου λιπαρή μορφή ίσα-ίσα χαρίζει μια μεταξένια υφή στο δέρμα .
Σε συνδυασμό με την κρέμα μπορείτε να την δείτε στην φωτογραφία παραπάνω

Η ενυδάτωση και η απαλότητα φτάνει στο μέγιστο με μόλις μια μικρή ποσότητα που ούτε φανταζόμουν ποτέ ότι μια κρέμα θα μπορούσε να είναι τόσο ενυδατική με μια σταγόνα . η λάμψη και η βελούδινη αίσθηση με άφησε  απόλυτα ικανοποιημένη και κάθε μέρα βλέπω ότι κάνει όλο και μεγαλύτερη δουλειά. Είμαι μικτή στη επιδερμίδα και έχω λιπαρό Τ. δεν με βάραινε το δέρμα μου καθόλου ίσα ίσα ισορρόπησε τον τύπο μου και μπορώ να πω ότι βελτίωσε της λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια ή τουλάχιστον εγώ πλέων δεν της βλέπω. μπΌτοξ όχι lierac  χαχχα ναι.


Έχω πολλά ακόμα να σας πω αλλά θα μείνω προς το παρών σε αυτά τα προϊόντα για να μην σας κουράζω. 

2 comments:

  1. πολύ καλό το blog σου! πλέον θα σε παρακολουθώ! έγινα μέλος σε αυτό με το όνομα όλγα κόνιαρη! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ πολύ. μόλις επισκέφτηκα το blog σου. είναι υπέροχο και είδα και κάτι που δεν ήξερα. το τελευταίο σου ποστ πολύ χρήσιμο. μπράβο.

      Delete