Wednesday, February 20, 2013

Neon Colors for nails .φωσφορούχα νύχια

Γεια σας ,
πάντα μου άρεσαν τα περίεργα και τα πρωτότυπα πράγματα. σε ρούχα μαλλιά χρώματα σε ανταύγειες και γενικά ότι ποιο περίεργο και ασυνήθιστο, πάντα έτρεχα να το πάρω. αυτό που έχω να σας δείξω σήμερα όμως ξεπερνά κάθε άλλο από αυτά που έχω κάνει.
νύχια που αλλάζουν χρώμα και όχι μόνο φωσφορίζουν στο σκοτάδι. δεν είναι υπέροχο, Το ξέρω σε κάποιες ακούγετε  και φαίνεται γελοίο η περίεργο αλλά εγώ έχω ενθουσιαστεί. είναι υπέροχα λάμπουν τρομερά το βράδυ και την ημέρα έχεις ένα απλό και λιτό χρώμα στα νύχια.
βάζω  μια φώτο για να πάρετε μία ιδέα .


το site που τα έχω πάρει είναι το bornpretty κάντε κλικ εδώ και μετά στον σύνδεσμο  αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά σε αυτές τις ακρυλικές σκόνες η στα φωσφορούχα βερνίκια νυχιών .Ή σε ότι άλλο θέλετε έχει πολλά πράγματα καλλυντικά hello kitty κοσμήματα κ.τ.λ.

σε όλα τα πράγματα έχει δωρεάν έξοδα αποστολείς και σας έχω και κωδικό έκπτωσης αν θέλετε να πάρετε κάτι.EMAW10
περισσότερα στο youtube κανάλι μου γιατί τα λόγια σε αυτήν την περίπτωση είναι λίγα και περιττά.
φιλάκια ....
περιμένω τα σχόλια σας

No comments:

Post a Comment