Wednesday, June 12, 2013

yves saint laurent review

Χαίρετε,
σήμερα θα σας παρουσιάσω 2 προϊόντα που τα πήρα δώρο από το περιοδικό ELLE Ιουνίου. Τα δοκίμαζα  από την ημέρα που τα πήρα κάθε μέρα αλλά ο καιρός δεν βοήθησε για να έχω μία άποψη για την συμπεριφορά τους σε ζεστό περιβάλλων, αλλά το σίγουρο είναι ότι είναι όντος αδιάβροχα γιατί χθες εφόσον έγινα μούσκεμα από την βροχή και πήρα το μάθημά μου να έχω πάντα και μία ομπρέλα μέσα στην τσάντα μου, όταν έφτασα στο σπίτι διαπίστωσα με μεγάλη μου χαρά ότι το make up και το μολύβι ήταν στην θέση τους.
Δύο λόγια για το καθένα:
Το make up yves saint laurent spf19/ PA++  λέει  illumination foundation dimensional radiance weightless perfection.
Εγώ σε απλά Ελληνικά θα σας πω ότι είναι πολύ ελαφρύ σε υφή και μέτριο σε κάλυψη το χρώμα beige είναι κατάλληλο για μένα που είμαι ανοικτή στην επιδερμίδα και έχει μπεζ ακριβός απόχρωση χωρίς να ροζιζει ή να κιτρινίζει που δεν το συμπαθώ προσωπικά στα make up. Έχει μεγάλη διάρκεια και σε δοκιμή 12 ωρών δεν μου έκανε σπασίματα που στην μύτη και στο πιγούνι είμαι ποιο ξηρή από ότι στο άλλο πρόσωπο. Πολύ φυσικό αποτέλεσμα που δεν διακρίνει κάποιος ότι φοράς make up. μετά από όλα αυτά αν τα πάρω υπόψιν του βάζω
το μολύβι τώρα yves saint laurent: dessin regard-eye pencil waterproof
με την πρώτη ματιά διαπίστωσα ότι είναι πολύ μαλακό και χάρηκα στην αρχή γιατί σκέφτηκα ότι εφόσον είναι και αδιάβροχο για την μέσα υγρή γραμμή του ματιού που θέλω να βάφω θα είναι ότι πρέπει . Το δοκίμασα και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο μαύρο κατάμαυρο και μεγάλη ευκολία στην εφαρμογή. μετά από 1 'ώρα όμως έτρεξε και μουτζούρωσε όλο μου το μάτι παρόλο που είχα βάλει κάτω από το μάτι και πούδρα σεταρίσματος αυτό με βοηθάει γενικά σε αυτές τις περιπτώσεις αλλά με το μολύβι αυτό δεν λειτούργησε. Συμπέρασμα κάνει μόνο για πάνω από το μάτι και έχει εκπληκτικά αποτελέσματα με διάρκεια. στο βίντεο από κάτω φοράω και τα δύο μπορείτε να ρίξετε μια ματιά. 


έκανα ένα μικρό τεστ έγραψα στο χέρι μου με το μολύβι και μετά έκανα μπάνιο , το παρακάτω είναι το αποτέλεσμα. συγκλονιστικό δεν το βρίσκετε? μετά από όλα αυτά αν τα πάρω υπόψιν του βάζω 

και ένα δείγμα από το make up και το μολύβι στο χέρι μου.
αυτά προς το παρών ελπίζω να σας βοήθησα με την άποψή μου σας ευχαριστώ πολύ καλή συνέχεια στην μέρα σας  .Ευα :-D


3 comments:

  1. to moluvaki einai ekpliktiko!!oti kalutero exw dokimasei pote!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφα δείχνουν και ειδικά για το μολύβι έχω ακούσει τα καλύτερα! Όσο κ αν έψαξα το περιοδικό τότε, δεν το έβρισκα πουθενά :/ Με τέτοια δωράκια, εξαντλήθηκε αμέσως :/
    Φιλιά!

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ReplyDelete
  3. Πήρα και εγώ το περιοδικό και ήταν πραγματικά άψογα και τα δύο προϊόντα. Φοβήθηκα λίγο με το μολύβι που ήταν τόσο μαλακό αλλά έμεινε στη θέση του και στη γραμμή του κάτω βλεφάρου. Βέβαια οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν τέτοιες που θα το αλλοίωναν (ζέστη, βροχή, ιδρώτας) αλλά με έβγαλε ασπροπρόσωπη.

    ReplyDelete