Thursday, July 18, 2013

ώρα για ύπνο.(ντεμακιγιάζ & ενυδάτωση)

Κάθε βράδυ, πάντα αφαιρώ το μακιγιάζ μου, αλλά και σε μέρες που δεν είμαι μακιγιαρισμένη  θα κάνω ντεμακιγιάζ για να αφαιρεθεί από το πρόσωπο μου κάθε ίχνος λιπαρότητας, καυσαερίου και γενικός να καθαρίσω την επιδερμίδα μου, ώστε να μην έχω προβλήματα με σπυράκια, κοκκινίλες και αλλεργίες ,που πολύ πιθανό κάτι να είχε ακουμπήσει στο πρόσωπο μου κατά την διάρκεια της ημέρας και να μου προκαλούσε ερεθισμό.
 Γενικά θέλω δέρμα καθαρό όταν θα ξαπλώσω το βράδυ. 
Αυτό το διάστημα δοκίμασα το ντεμακιγιάζ ματιών της bioten, πολύ οικονομικό και εξίσου πολύ καλό και αποτελεσματικό.
για ενυδάτωση ,μιας και και δεν είμαι στην εφηβεία αλλά έχω περάσει τα Άντα ,πρέπει να ενυδατώσω την επιδερμίδα μου.
 Μέχρι πριν λίγο καιρό έβαζα την κρέμα liarac, αλλά πλέων δεν την χρειάζομαι διότι η επιδερμίδα μου είναι αρκετά καλή. 
Οπότε αυτό το διάστημα βάζω την κρέμα από mastic spa hydrazone
 πολύ καλή ελαφριά και αισθάνομαι ότι μου κάνει κάτι περίεργο στο δέρμα, καλό βέβαια αλλά νομίζω ότι το πρωί είναι πολύ φρέσκο και λαμπερό, φυσικά σε συνδυασμό με τον αγαπημένο μου ορό που δεν αποχωρίζομαι ποτέ της liarac που πλέων προσκυνώ σε αυτό και την αποτελεσματικότητά του.
 Εσείς ποια προϊόντα βάζετε? 
και ποια μου προτείνετε να δοκιμάσω? 


 κορίτσια ..είναι αργά προς το παρών  καλό σας βράδυ τα λέμε αύριο .
φιλιά Εύα

Διαγωνισμός κερδίστε ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου και 6 εκπτωτικά κουπόνια αξίας 20$ κλικ εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή. 

ακόμα μπορεί να σας ενδιαφέρει.

No comments:

Post a Comment