Thursday, July 18, 2013

GOLDEN ROSE nail polish

Γεια σας κορίτσια και αγόρια :-)
σήμερα, μετά την δουλειά επισκέφτηκα ένα μαγαζάκι στην καλαμαριά ,που είναι και από τα αγαπημένα μου .
 Για όσες ενδιαφέρονται για το μαγαζάκι βρίσκετε Μουδανιών 38 Καλαμαριά  Θεσσαλονίκη. Η κοπέλα στο μαγαζί με ενημέρωσε ότι σκέφτονται να   φέρουν και άλλα προϊόντα GOLDEN ROSE ,καθώς και την παρότρυνα και εγώ να φέρει γιατί είναι πολύ καλά. Μου έδειξε τον κατάλογο με τα προϊόντα και ενθουσιάστηκα με τα κραγιόν. Τέλος πάντων μέχρι να φέρουν θα είμαι σε αναμονή.
        Στο θέμα μας τώρα αγόρασα αυτά τα 2 βερνίκια σε χρώμα πετρόλ καταπληκτικό  νούμερο 222 κόστος 1,50€ το έχει προσφορά και το ασημί jewels 122 2,50 € 
Με 2 περάσματα βγαίνει ατόφιο το χρώμα πολύ γυαλιστερό και στέγνωσε πολύ-πολύ γρήγορα.
Είμαι πολύ ευχαριστιμένη μιας και σε όσες με παρακολουθείτε στο youtube θα με έχετε ακούσει που είχα αγοράσει με 8 € βερνίκι από GOLDEN ROSE από κατάστημα πάλι στην καλαμαριά που δεν ξαναπατάω εκεί. 
Σάς έχω φωτογραφίες για να δείτε φυσικά και το αποτέλεσμα όπως και την συσκευασία 








Διαγωνισμός κερδίστε ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου και 6 εκπτωτικά κουπόνια αξίας 20$ κλικ εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή. 


ακόμα μπορεί να σας ενδιαφέρει.


2 comments:

  1. Ομορφο χρωμα και πολυ ωραιος ο συνδυασμος που εκανες!!

    ReplyDelete
  2. Hi!!!teleio to manicure sou!!!mou aresei poly san idea!!!...egina kai melos me to google friend connect....please tsekare kai to diko mou blog kai an sou aresei follow me back!!!:)))
    xxx Marlen

    http://kissmebe4flight.blogspot.gr/

    ReplyDelete