Sunday, August 25, 2013

ο σκύλος μου και εγώ - το μπάνιο τους

ώρα για μπάνιο 



Μία δύσκολη ώρα για σκυλιά σαν το δικό μου που όταν ακούν την λέξη -μπάνιο- τρέχουν να κρυφτούν  όπου βρουν στην ποιο μικρή γωνιά ώστε να το αποφύγουν

θέματα:
  • μπάνιο -Ένα καλό σαμπουάν με φυσικό απωθητικό παρασίτων είναι ότι πρέπει ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες. μένει μέσα στο σπίτι, άρα και θα πρέπει να κάνει το μπάνιο του συχνά κάθε 3 εβδομάδες και για σκυλιά που μένουν στο κήπο κάθε 40 μέρες.
  • στέγνωμα/χτένισμα -δεν είναι απαραίτητο αρκεί να σιγουρευτούμε ότι δεν κάνει κρύο και δεν θα ξαναβγεί έξω ώστε να υπάρχει κίνδυνος να αρρωστήσει το χτένισμα καλό θα είναι να γίνεται για να απομακρίνονται η νεκρές τρίχες από πάνω του ( σε μακρύτριχα σκυλιά είναι αναγκαίο) 
  • μαθαίνω να του αρέσει το μπάνιο- για 2-3 μέρες πριν την ημέρα του μπάνιου του δίνουμε λιχουδιά στο μέρος που το κάνουμε μπάνιο ,στην μπανιέρα η στην σκάφη η στο μπαλκόνι για να συνδυάσει αυτό το μέρος με κάτι καλό. πριν το πάμε στην μπανιέρα στην προκειμένη περίπτωση του δίνουμε πάλι λιχουδιές και του λέμε την λέξη μπάνιο. πρέπει να έρθει με την θέληση του για να μην συνδυάσει την πράξη με καταναγκαστικό έργο αλλά με τροφή παιχνίδι και γενικά διασκέδαση,
μετά το μπάνιο του παιχνίδι και μία τελευταία λιχουδιά. 

δεν είμαι εκπαιδεύτρια αλλά από πείρα και μετά από πολύ μελέτη σάς λέω την δικιά μου διαδικασία. 

No comments:

Post a Comment