Saturday, August 24, 2013

σαγηνεύτηκες βλεφαρίδες - marie dalgar mascara (παρουσίαση )

                                                         marie dalgar mascara
Marie Dalgar Unlimited Extension MascaraΓια όποιον αγαπά βλεφαρίδες αυτό το άρθρο θα το λατρέψει και σίγουρα αμέσως μετά θα τρέξει στα hondo για να προμηθευτεί αυτή την μάσκαρα.
    Δεν έχω λόγια ....Μετά από την επίσκεψη μιας κοπέλας στην εργασία μου, που φορούσε την   marie dalgar mascara και ενώ είχα σκοπό να πάω μέσα σε αυτές της μέρες να αγοράσω ψεύτικες βλεφαρίδες , ανατράπηκαν όλα.
    Βλέμμα άψογο , βλεφαρίδες τεράστιες ερωτευσιμες που δέν γινόταν να ξεκολλήσω τα μάτια μου απο πάνω τους.
η φωτογραφία αυτή που βλέπετε προφανώς δέν είναι τα μάτια μου αλλά δείχνουν  ακριβός το αποτέλεσμα της.
εδώ μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες. http://www.mariedalgar.gr/default.aspx?pid=1824&langid=62

Εγώ τρέχω να την αγοράσω αμέσως και είναι η πρώτη φορά που σας παρουσιάζω κάτι που δέν έχω αγοράσει ακόμα αλλά λόγο ότι είδα τα αποτέλεσμά της είμαι 100% σίγουρη για τα αποτέλεσμα τα της. περισσότερα στο review που θα ακολουθήσει. 



    2 διαγωνισμοί είναι ενεργεί και μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή εδώ 




     

1 comment:

  1. νομιζω οτι ειναι υπερεκτιμημενη αυτη η μασκαρα..υπαρχουν πολυ φθηνοτερες που κανουν καλυτερη δουλεια και χωρις fiber.τουλαχιστον στις δικες μου βλεφαριδες...ριξε μια ματια και στο μπλογκ μου αν θες..ειμαι καινουρια..φιλακιααα
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ReplyDelete