Thursday, September 26, 2013

HOSTKIRCKBERGER review (beautytestbox shop )


 μικροί θησαυροί κρύβονται μέσα σε μερικά online shop ένα απο αυτα τα καταστήματα μέσο ιντερνετ το beautytestbox έχει ξεχωρίσει στα μάτια μου γιατί βρίσκω πολύ όμορφα πράγματα και ποιοτικά προπάντων. Μετά το αγαπημένο μου πλέων κραγιόν από την beauty is life κραγιόν θα το έχετε δεί σε πολλά βίντεο μου να το φοράω στα χείλη μου ( youtube ) ήρθε να μου κλέψει την καρδιά και συμπληρώσει το τέλειο αποτέλεσμα αυτού του κραγιόν .

Στο προϊόν που θέλω να αναφερθώ είναι το μολύβι χειλιών απο την εταιρία HOSTKIRCKBERGER ιταλικής καταγωγής το νούμερο 51
χρώμα : το απόλυτο pink barbie
υφή : κρεμώδη 
ενυδάτωση : μεσαία ( αυτό ειναι καλό σε μολύβι γιατι το μαλακό θα απλώσει παντού και θα τελειώσει και αμέσως και το ξηρό δέν θα είναι ευχάριστο στα χείλη μας)
διάρκεια : ατελείωτη 
δέν μουτζουρώνει και μπορεί να φορεθεί και μόνο του σαν ματ κραγιόν μεγάλης διάρκειας
μπορείτε επισκεφτείτε το site beautytestbox ( εδώ ) για να ενημερωθείτε για την τιμή και αν θέλετε γιατί όχι να το δοκιμάσετε και εσείς. 
Στο haul που θα κάνω θα σας το δείξω με περισσότερες λεπτομέρειες




για το online shop μου με τα βραχιόλια shamballa homemade (εδώ )ν διαγωνισμό δώρο ένα shamballa (εδώ )
αν θελήσετε να πληρώσετε με αντικαταβολή παρακαλώ ενημερώστε με με mail ( εδώ )

No comments:

Post a Comment