Friday, October 18, 2013

Σας αρέσουν οι εκπλήξεις? $0.99 Lucky Bag Secrect Gift Packs!

μην ξεχάσετε να βάλετε τον εκπτωτικών κωδικό EMAW10 για να έχετε 10% έκπτωση και όσο ψωνίζετε με αυτό έχετε και έξτρα μπόνους πόντους για την επόμενη αγορά σας  http://www.bornprettystore.com/099three-items-born-pretty-lucky-secrect-gift-packs-p-7220.html
Σας αρέσουν οι εκπλήξεις?
αυτό το κουτάκι τότε θα γίνει μία απο της αγαπημένες σας συνήθειες και θα θέλετε κάθε μέρα να το παραλαμβάνεται. 
όσες δε, ασχολείστε  επαγγελματικά και μη με την τέχνη των νυχιών σε αυτό το site born pretty θα ανακαλύψετε έναν ολόκληρο κόσμο με φτηνά αλλά πολύ όμορφα πράγματα για την διακόσμηση των νυχιών.
ψωνίζω απο το born pretty πάνω απο ένα χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένη με τα σχέδια για τα νύχια.
έχει και πολλά άλλα πράγματα όπως παλέτες για τα μάτια (δέν έχω δοκιμάσει) ρούχα ( είναι οκ αλλά λιγάκι ακριβά για την ποιότητα τους) κοσμήματα ( οκ είναι αλλά αυτα που φτιάχνω εγώ είναι κλάσεις ανώτερα βλέπε shamballa store)
Σας βάζω εδώ μερικά απο τα δώρα που μπορείτε να βρείτε μέσα στο κουτάκι 
και εδώ μερικά απο τα πράγματα που έχω πάρει εγώ και ευχαριστήθηκα.
μην ξεχάσετε να βάλετε τον εκπτωτικών κωδικό EMAW10 για να έχετε 10% έκπτωση και όσο ψωνίζετε με αυτό έχετε και έξτρα βόνους πόντους για την επόμενη αγορά σας ( αρκετά καλό σύστημα) 









ο κωδικός είναι απο τον affiliate λογαριασμό μου και κάθε φορά που ψωνίζει κάποιος έχω κέρδος το 5% 

No comments:

Post a Comment