Tuesday, October 29, 2013

sammy dress review

Σήμερα, αν και πολύ καθυστερημένα και κακός γιατί όταν από κάπου ήμαστε δυσαρεστημένη θα πρέπει να το λέμε, για να αποτρέπουμε άλλους απο την συμφορά και τα να καταλήξουν να έχουν πετάξει τα χρήματά τους στο καλάθι τον αχρήστων. 
θα σας μιλήσω για το site SAMMY DRESS πολλές απο εσάς μπορεί να το έχετε ακούσει, άλλες πάλι μπορεί να έχετε ψωνίσει ( από εσάς θέλω τα σχόλια σας παρακαλώ) και άλλες μπορεί να είστε στην φάση ότι μμμ πολύ φτηνά και όμορφα ρούχα έχει εδώ για να μαζευτούμε να κάνουμε μια παραγγελία.!!!
Έχω να σας πω την δικιά μου εμπειρία και με φωτογραφίες για να δείτε καλύτερα, αλλά μερικά απο τα ρούχα όπως το κολάν δέν υπάρχει ποια και δέν έχω να σας δείξω την φωτογραφία απο το site. 
αυτές είναι 4 απο τις παραγγελίες μου που έχω κάνει.
η δεύτερη κατά σειρά την ακύρωσα γιατί δέν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε, μία και μου λέγανε ότι δέν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν μετά μου λέγαν άλλα μετά μου λέγαν ότι δέν το έχω πληρώσει ενώ το πλήρωσα και γενικά ένα χάος που κατέληξα να πάρω τα χρήματά μου πίσω και να το ακυρώσω. Πάλι καλά και πλήρωσα με paypal και βρήκα το δίκιο μου όχι μόνο για αυτήν την παραγγελία και για αυτό το φόρεμα παρακάτω το πολύ όμορφο και σικάτο 
όταν το είδα σκέφτηκα μα τι όμορφο που είναι, είχα να πάω και σε μία υποχρέωση χρήματα πολλά δέν είχα να σπαταλήσω και το παράγγειλα 
όταν ήρθε το πακετάκι μου και είδα το φόρεμα τρόμαξα, ήταν λερωμένο, η μυρωδιά δέν με ενόχλησε γιατί από πολλά site τα ρούχα μυρίζουν κλεισούρα 
το ύφασμα ήταν άθλιο και κρεμόντουσαν απο παντού κλωστές.
το νούμερο ήταν για να χωρέσω εγώ και αλλά μία Εύα μέσα ενώ είχα δεί τις διαστάσεις και ήταν μια χαρά  
και γενικά ήταν ένα άλλο φόρεμα πολύ κακοραμμένο και καμία σχέση με αυτό στην φωτογραφία. επικοινώνησα με το site ΄δεν έβγαλα άκρη(τα Αγγλικά τους είναι χάλια) και πάλι στην paypal που μετά απο φωτογραφίες που τους έστειλα του προϊόντος που είχα παραλάβει μου επιστρέψανε τα χρήματα 
ουφ πάλι καλά. 
Το πέταξα φυσικά το φόρεμα. 

επόμενο ρούχο το κολάν. αχ αυτό το κολάν λατρεύω τα λεοπάρ οπότε και το παράγγειλα χωρίς να το σκεφτώ και πολύ
φαινόταν οκ μαλακό και όπως η φωτογραφία. Το δοκίμασα να δώ αν με κάνει και διαπίστωσα ότι μου είναι Κάπρι χαχχαχ είναι μάλλον για νάνους αυτό γιατί εγώ είμαι 1,63 'όχι ψιλή δηλαδή  και στην φωτογραφία έδιχνε ότι είναι μακρύ όχι Κάπρι!!!
Τέλος πάντων λέω θα βάζω μπότα και δέν θα φαίνεται, το βάζω στην λεκάνη να το πλύνω λιγάκι στο χέρι γιατί έχει δερματίνη υποτίθεται να μην το χαλάσω σκέφτηκα 
τα αποτελέσματα ήταν αυτά. 


ξεκόλλησε όλο το μικρό φιλμ από ναιλον που ήταν κολλημένο σε ένα είδους τούλι τι να πώ βρέ κορίτσια το βλέπετε και μόνες σας. 
μετά πήρα αυτην την μπλούζα

πολύ όμορφη και η δαντέλα εμένα μου αρέσει πολύ στα ρούχα
αυτό που παρέλαβα ήταν κιτρινιασμένο και απαίσιο ύφασμα. ακόμα και το σχέδιο της δαντέλας ήταν άλλο  το έπλυνα αλλά τίποτα δέν γίνετε παρά κιτρινίζει και άλλο 

και κρέμονται κλωστές παντού.
ΘΈΛΕΤΕ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΝΟΜΊΖΩ ΦΤΆΝΟΥΝ ΑΥΤΆ 
αν θα παραγγείλετε καλή σας τύχη γιατί θα την χρειαστείτε 


11 comments:

  1. Replies
    1. εγώ πάντως δέν θέλω ούτε να το βλέπω αυτό το site kalli μου

      Delete
  2. Απαπαπα ευτυχως που διαβασα το ποστ σου γιατι ημουν ετοιμη αυριο μεθαυριο να παραγγειλω!!! Να σαι καλα,γιατι θα απογοητευόμουν πάρα πολύ

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) εγώ ήμουν 100% αποτυχία πάντως στης αγορές μου απο sammy dress. και από review που είδα στο youtube αλλά κατόπιν εορτής όλη το ίδιο έχουν να πουν είναι δυσαρεστημένη δυστυχώς.

      Delete
  3. Κάτι τέτοια βλέπω και άλλα με καλλυντικά σπασμένα και χαμένες παραγγελίες και δεν έχω παραγγείλει ποτέ μέσω Ίντερνετ!!
    Δεν λέω, ότι σίγουρα υπάρχουν καλά πράγματα με πολύ καλές τιμές και ασφαλείς πληρωμές, αλλά εγώ πάλι δεν ρισκάρω και συνεχίζω να ψωνίζω κανονικά από μαγαζιά, που θα βλέπω τι παίρνω.
    Πολύ χρήσιμο ποστ Εύα μου!!! Πολύ καλά έκανες και έδειξες το χάλι τους. Σ΄ευχαριστούμε πολύ!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. έπρεπε και άργησα κιόλας να το ανεβάσω. καλά κάνεις εσύ και πάς εκ του ασφαλούς. εγώ από τότε κάνω πρώτα μια πολύ καλή έρευνα και μετά προχωρώ σε αγορά και πάλι με paypal όχι με την κάρτα μου

      Delete
  4. πολυ καλα εκανες και τα ειπες..δεν μπορω να καταλαβω τι εχουν παθει ολες και προτεινουν αυτο το site...ειχα σταμπαρει ενα παλτο αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να το παραγγειλω τωρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. εγώ παράγγειλα πολλές φορές και όλα όσα μου στείλανε ήταν χάλια πρώτη φορά μου τυχαίνει τέτοιο πράγμα όλα να είναι αποτυχία και ψωνίζω συνέχεια online απο έξω.

      Delete
  5. Ευτυχώς που μας το είπες!Γενικά δεν ψωνίζω ρούχα από το ιντερνετ γιατί προτιμώ να δοκιμάζω τα ρούχα πριν τα αγοράσω!Αλλά και να είχα σκοπό δεν πρόκειτε να ψωνίσω από αυτό το site!

    ReplyDelete
    Replies
    1. black list κατευθείαν μπήκε αυτό το site

      Delete
  6. πω πω έλα ρε συ! Εγώ παρήγγειλα κάτι παπούτσια για να δούμε :)
    Ευχαριστούμε πολύ για το λεπτομερέστατο review!
    Καλές γιορτές!

    ReplyDelete