Tuesday, January 14, 2014

Garnier skin naturals pureActive -review-

Γεια σας,σήμερα θα σας μιλήσω για αυτό το προϊόν το Garnier skin naturals pureActive. Είναι ένα gel καθαρισμού για εξυγίανση επιδερμίδας κατά του σμήγματος και των ατελειών ,συσφίγγει ορατά τους πόρους. 
                                                                          χαρακτηριστικά:                                                                                   
  • περιέχει Σαλικυλικό οξύ με αντιβακτηριδιακές ιδιότητες
  • καθαριστικό ψευδάργυρο που βοηθάει την εξισορρόπηση του σμήγματος
  • απομακρύνει τους ρύπους και εξυγιαίνει την επιδερμίδα 
  • μικραίνει τους πόρους και αφήνει το πρόσωπο απαλό και φρέσκο
  • αίσθηση φρεσκάδας λόγο της μέντας που περιέχει ( μου έκανε τρομερή εντύπωση πόσο φρέσκο αισθάνομαι το πρόσωπο μου μετά το πλύσιμο
  • μπορείτε να το εφαρμόσετε  και πρωί και βράδυ
  • είδα διαφορά στην έκκριση σμήγματος κατά την διάρκεια της ημέρας
  • πολύ ωραίο άρωμα ( δέν έχω καταλάβει ακόμα τη μου θυμίζει αλλά κάτι σαν αγγούρι φρούτο... κάτι πολύ όμορφο που μου θυμίζει καλοκαίρι)



ήθελα ένα προϊόν που θα με βοηθήσει στο σμήγμα γιατί τον τελευταίο καιρό αισθάνομαι βαρύ το πρόσωπο μου σαν να μην καθαρίζει καλά .... έμεινα ευχαριστημένη και είναι πολύ οικονομικό
σίγουρα θα το ξαναπάρω.


δεν πληρώνομαι για να πω την γνώμη μου, είναι 100% η ειλικρινής μου άποψη και ποτέ δέν θα σας πρότεινα κάτι αν δεν μου αρέσει. Νομίζω σας το έχω αποδείξει αυτό μιας και όταν δέν μου αρέσει κάτι το λέω ευθύς αμέσως.
e-mail me evamarav@gmail.com   θα χαρώ αν γίνετε μέλος στο blog μου αν δέν είστε ήδη :-) 

No comments:

Post a Comment