Monday, January 13, 2014

MD professionnel compact powder -review-


MD professionel compact powder -review-
Γεια σας σήμερα έχω να σας πω για μία πούδρα που ήταν μέσα σε ένα περιοδικό που αγόρασα δεν θυμάμαι σε ποιο ήταν αλλά αν με ακολουθείτε στο fb θα έχετε δει σε ποιο ήταν γιατί ποστάρω πάντα φωτογραφίες με πράγματα που αγοράζω. 


http://www.mdprofessionnel.com/site/prod.php?idpr=6

 η πούδρα είναι η παραπάνω που βλέπετε στην φωτογραφία. ¨Όταν την πρώτο έπιασα στα χέρια μου η αλήθεια είναι ότι είπα μμμ σε χάρτινο κουτάκι χωρίς καπάκι η κάτι που να το προστατεύει τέλος πάντων!!! δέν μου άρεσε. Μετά περνώντας οι μέρες έπιασα τον εαυτό μου να είναι η πούδρα που βάζω σχεδόν κάθε μέρα ιδίως της μέρες που δεν θέλω να φορέσω make up αλλά μόνο Concealer και πούδρα.
χαρακτηριστικά της :

  • 12gr
  • είναι Ελληνικό προϊόν ελπίζω να μην κάνω λάθος αλλά λέει "GR "
  • νούμερο 304
  • πουδρένιο άρωμα ελαφρύ
  • πολύ μαλακιά υφή
  • καλύπτει αρκετά 
  • ματ
  • έχει διάρκεια μεγάλη
  • οικονομικό 
το τελικό μου αποτέλεσμα είναι σίγουρα ένα προϊόν που το βάζω απο τα 5 αστέρια( ****_) και αυτό αν ήταν σε καλύτερη συσκευασία θα έπαιρνε σίγουρα 5 *
μπορείτε να δείτε τα προϊόντα εδώ.:http://www.mdprofessionnel.com/site/

δεν πληρώνομαι για να πω την γνώμη μου, είναι 100% η ειλικρινής μου άποψη και ποτέ δέν θα σας πρότεινα κάτι αν δεν μου αρέσει. Νομίζω σας το έχω αποδείξει αυτό μιας και όταν δέν μου αρέσει κάτι το λέω ευθύς αμέσως.
e-mail me evamarav@gmail.com   θα χαρώ αν γίνετε μέλος στο blog μου αν δέν είστε ήδη :-) 


2 comments:

  1. Τόσο καλή ε? Ομολογω πως δεν εχω δοκιμάσει κάτι από την εταιρεία αλλά σαν να την εχεις παρει το ματι σε καταστημα καλλυντικών!
    φιλιά
    Μαιρη

    ReplyDelete
  2. την ειχα κι εγω παλιοτερα αυτη την πουδρα. ειναι οντως πολυ καλη. Αυτη η συσκευασια ομως ειναι το ανταλλακτικο, και για αυτο ειναι και σε χαρτινο κουτακι. Αποσπαται και εφαρμοζει στην αρχικη συσκευασια που ειναι μεταλλικη αν θυμαμαι καλα. Ετσι μπορεις οταν σου τελειωνει να αντικαθιστας απλα την αποχρωση σε πολυ οικονομικοτερη τιμη. δες κι εδω : http://www.mdprofessionnel.com/site/prod.php?idpr=6

    ReplyDelete