Thursday, October 23, 2014

Πώς να καθαρίσω το αδιάβροχο μακιγιάζ μου

Δεν θα  πώ πολλά λόγια γιατί δέν χρειάζεται,,,
όπως σας έχω πει, είχα πάρει το eyeliner benefit και την μάσκαρα αλλά πραγματικά είχα πρόβλημα ,δέν μπορούσα με τίποτα να κάνω το ντεμακιγιάζ μου, τουλάχιστον με τα προϊόντα που είχα εγώ. Σκέφτηκα λοιπόν να πάω να πάρω το ιδικό ντεμακιγιάζ που έχει η benefit αλλά βρε κορίτσια μου δε΄ν ήθελα να δώσω ένα σωρό λεφτά για ένα ντεμακιγιάζ. Σαν  beauty manager της yves-rocher που είμαι σκέφτηκα να δοκιμάσω το δικό μας ντεμακιγιάζ purbleuet και απορώ πώς δέν το είχα δοκιμάσει τόσο καιρό.......πρώτα απο όλα βιολογικό προϊόν και δεύτερων δέν έμεινε τίποτα καθαρίστηκε όλο μου το μακιγιάζ και μου άφησε μιά βελούδινη ενυδατωμένη υφή γιατί περιέχει πολλά έλαια που ενώ είναι ένα δυνατό καθαριστικό ντεμακιγιάζ δέν είναι σκληρό με το δέρμα κάθε άλλο μάλιστα. 

η τιμή του είναι 7,90€ και αν είσαι μέλος του δικτύου yvesrochergr είναι 6,08€

No comments:

Post a Comment