Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2015

Jordana lipstick


καλός ήρθατε,
Τι σας έχω για σήμερα...... τα 2 αγαπημένα μου κραγιόν Jordana και τα 2 είναι απο ματ σειρά 
-Modern matte adorable
&
Fiery coral
  • μαλακιά υφή
  • ενυδατικό
  • άρωμα βανίλια
  • μεγάλη διάρκεια
  • ατόφιο χρώμα στα χείλη μας
  • dupe για τα Mac κραγιόν
σύγκριση τιμής με προϊόν: η τιμή είναι πολύ μικρή για το προϊόν αυτό
Τιμή 2,30€
μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα και να δείτε όλα τα προϊόντα της jordana εδώ.  
bebeauty κωδικός έκπτωσεις για αγορές  C29DD5CE3ABC
ισχύ απο 1/11/15 έως και 30/11/15


Πολύ καλά κραγιόν είναι τα αγαπημένα μου και μπορώ να πω και τα δικά σας γιατί σε όλα τα βίντεο που φοράω jordana κραγιόν πάντα με ρωτάτε τι φοράω.

εσείς ποια jordana κραγιόν   έχετε δοκιμάσει ?
θα ήθελα πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας
-------------------------------
Κάθε μέρα 10:10 π.μ. και από ένα καινούριο ποστ ξεκινώντας από σήμερα.....
και πολλές φορές και στης 05:00 μ.μ.

Μπορείτε να με κάνετε φίλη στο Snapchat : evamaravyoutube 
εκεί ανεβάζω βίντεο πολύ μικρού μήκους ...δευτερολέπτων για τη ακρίβεια και φωτογραφίες σχετικές με προϊόντα ομορφιάς  και μη.
Καθημερινά πράγματα που μου συμβαίνουν και γενικά τα πάντα....
ότι με ενοχλεί, με κάνει εντύπωση και χαροποιεί, με εκνευρίζει θα το βρείτε 
μοιραστείτε μαζί μου αν θέλετε και τις δικές σας στιγμές .
Έχει πολύ πλάκα τελικά ο τρόπος που κάνεις φίλους στο Snapchat Με το τηλέφωνο σας, βγάζετε φωτογραφία τον κωδικό, δηλαδή Το φαντασματακι με τις βουλες.Μετά πάμε προσθήκη φίλων με βάση σναπ κωδικό. Πατώντας την φωτογραφία που μόλις βγάλατε γίνετε απευθείας αποστολή αιτήματος φιλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου