Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

DealSale & How to put on false eyelashes♥

Γεια σας και καλό μήνα ,
 πρόσφατα βρέθηκε μπροστά μου αυτό το online app DealSale ονομάζετε και είναι μία εφαρμογή για κινητά που μπορούμε μέσο αυτής να ψωνίσουμε διάφορα πράγματα.
Πρώτη φορά ψώνισα απο εδώ και μπορώ να πω ότι είμαι υπέρ ενθουσιασμένη γιατί ήρθαν πολύ γρήγορα , μέσα σε 4 ημέρες είχα την παραγγελία μου στα χέρια μου...
Τα προϊόντα που πήρα είναι πινέλα για το πρόσωπο με ξύλινη λαβή και βλεφαρίδες
Ας δούμε λίγο τα προϊόντα και μετά να τα σχολιάσω.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
$100 Coupon - DealSale Website:  http://bit.ly/1QZPsvR
70% Discount - IOS:  http://apple.co/1Yp97Ye
70% Discount - Android:  http://bit.ly/1OnCfui 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Download App and Sign up for Get $100. 
Flashgo: Super Cheap, Item’s price will be up to 70% off.
Designers: The products are high quality and really fashion, unique.
Beauty: The products are cheap and beautiful for women.
Accessories: You can find more interesting and funny tools and so on.
USA Warehouse: Free Shipping for those who only live in the United States and really fast service (Delivery within 3-5 days).
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


πινέλα
  • πολύ προσεγμένα 
  • μαλακά
  • ελαφριά
  • με αγαπητή αίσθηση στην αφή
  • περιέχει 11 πινέλα για πρόσωπο και μάτια
Σίγουρα είναι πινέλα που  αγαπιούνται 

βλεφαρίδες
  • όμορφη συσκευασία
  • συνθετικές
  • πολύ εύκολη εφαρμογή
  • πολύ φυσικό αποτέλεσμα
  • ελαφριές
  • λίγο δύσκαμπτες
  • μεγάλη ποικιλία 
αγαπώ τις βλεφαρίδες μου και δέν μου αρέσει να τοποθετώ πάνω τους κάτι που θα αισθάνομαι βαρύ.
Είναι πολύ άνετες και με εξέπληξαν ευχάριστα με το αποτέλεσμα τους γιατί για συνθετικές κάνουν πολύ καλή δουλειά. 

μπορείτε να δείτε και στο βίντεο τα προϊόντα και πώς φοράω εγώ τις βλεφαρίδες.

-------------------------------
Κάθε μέρα 10:10 π.μ. και από ένα καινούριο ποστ ξεκινώντας από σήμερα.....
και πολλές φορές και στης 05:00 μ.μ.

Μπορείτε να με κάνετε φίλη στο Snapchat : evamaravyoutube 
εκεί ανεβάζω βίντεο πολύ μικρού μήκους ...δευτερολέπτων για τη ακρίβεια και φωτογραφίες σχετικές με προϊόντα ομορφιάς  και μη.
Καθημερινά πράγματα που μου συμβαίνουν και γενικά τα πάντα....
ότι με ενοχλεί, με κάνει εντύπωση και χαροποιεί, με εκνευρίζει θα το βρείτε 
μοιραστείτε μαζί μου αν θέλετε και τις δικές σας στιγμές .
Έχει πολύ πλάκα τελικά ο τρόπος που κάνεις φίλους στο Snapchat Με το τηλέφωνο σας, βγάζετε φωτογραφία τον κωδικό, δηλαδή Το φαντασματακι με τις βουλες.Μετά πάμε προσθήκη φίλων με βάση σναπ κωδικό. Πατώντας την φωτογραφία που μόλις βγάλατε γίνετε απευθείας αποστολή αιτήματος φιλίας










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου