Thursday, January 24, 2013

mastic spa & διαγωνισμός

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια Ελληνική εταιρία ,
Mastic spa πολλές από εσάς γνωρίζετε ήδη το όνομα αυτής της εταιρίας αλλά μπορεί να μην έχετε δοκιμάσει ποτέ τίποτα από αυτήν.
Μην μου στεναχωριέστε γιαυτό είμαι εγώ εδώ και γιαυτό υπάρχει αυτό το blog.

Θα σας παρουσιάσω κάποια προϊόντα και θα σας δώσω την άποψή μου για αυτά όπως και θα έχετε στο τέλος μία έκπληξη
Έτυμοι?

μικρό αλλά θαυματουργό. snatch up ur kiss lip balm με έλαιο jojoba 7ml
 τιμή : 5.9 €
κλικ εδώ 
                                                 βαθμολογία: 


πολύ καλό με όμορφο άρωμα μαλακιά υφή και σούπερ ενυδατικό. το μόνο μεiων που βρίσκω είναι η συσκευασία του θα προτιμούσα να μην χρειάζεται να βάζω το δάκτυλο μου μέσα αλλά να απλώνετε κατευθείαν στα χίλια μου.
Άν θα το έπαιρνα πάλι?  ναι



liposvelte cream κατά της κυτταρίτιδας & του τοπικού πάχους.
τιμή :  ? 
δεν γνωρίζω αν υπάρχει ακόμα γιατί δεν το βρήκα στον κατάλογο αλλά έχει από την σειρά αυτήν άλλα 2 προϊόντα που λογικά κάνουν την ίδια δουλειά.

κλικ εδώ 
  
                                 βαθμολογία: 







είναι ένα από τα μυστικά μου όπλα πριν την εξόρμηση μου στην παραλία και πριν βάλω τα κοντά σορτσάκια μου. 3 μήνες πριν το καλοκαίρι ξεκινώ να το βάζω κάθε μέρα μετά το μπάνιο και κάνει την επιδερμίδα βελούδινη λεία  και μειώνει κατά πολύ την άσχημη όψη του δέρματος από την κυτταρίτιδα  ¨αν το βάζετε κάθε μέρα πιστά θα δείτε αποτελέσματα. αν χάνεις πόντους δεν ξέρω γιατί δεν μετρήθηκα αλλά  σίγουρα θα έχετε ένα δέρμα στα πόδια ιδίως τόσο ελκυστικό . Εμένα μου λένε πάντα για το πόσο εντύπωση τους κάνω που δεν έχω ίχνος κυτταρίτιδα.

Αν θα το έπαιρνα πάλι?  ναι



bellagio body φρεσκάδα και ενυδάτωση
τιμή: 11.9 €
    

κλικ εδώ 

                               
   
                         βαθμολογία :










το καλοκαίρι ιδίως το δέρμα ταλαιπωρείται από τον ήλιο και από την θάλασσα, αυτό που κάνω εγώ είναι πάντα να έχω μία κρέμα μαζί μου στην τσάντα και πάντα στις διακοπές. το γαλάκτωμα αυτό με το υπέροχο πορτοκαλί του χρώμα το βάζω πριν πάω στην θάλασσα η πριν βγω από το σπίτι για ποτό και μου χαρίζει μια λαμπερή και ενυδατωμένη όψη. χαρίζει υπέροχο άρωμα και έχει και το αγαπημένο μου συστατικό μέσα που είναι το MACADEMIA OIL που ξέρω πολύ καλά πόσο καλό κάνει σε δέρμα και μαλλιά. Απορροφάτε πολύ γρήγορα δεν χρειάζεται να στέκεστε όρθιες "γυμνές" μέχρι να απορροφηθεί και να ντυθείτε ...τέλειο  
Αν θα το έπαιρνα πάλι?  ναι


Hydrazone 24-hour υδατική κρέμα όλοι οι τύποι δέρματος.
τιμή :28.9 €



κλικ εδώ



 βαθμολογία:





πολύ καλή ενυδατική κρέμα υπέροχη συσκευασία τρομερή τιμή σε σχέση με ποσότητα και κάνει πολύ καλή δουλειά σε μένα που έχω λιπαρό στην ζώνη Τ  αλλά και αφυδατωμένο δέρμα σε μάγουλα πιγούνι και πλάγια τις μύτης. 

Αν θα το έπαιρνα πάλι?  ναι


Cocoa butter cream
τιμή : 12.9 €
κλικ εδώ



 βαθμολογία:






ενυδατικό υπέροχο άρωμα ,σου έρχεται να το φας. στεγνώνει εύκολα και είναι αρκετά παχύρρευστο  με λίγη ποσότητα μπορείς να απλώσεις στης περιοχές που θες και ότι καλύτερο για αγκώνες γόνατα χέρια που θέλεις ιδιαίτερη περιποίηση. φυσικά και σε όλο το κορμί.θα του έβαζα 5 στα 4 αστέρια αλλά με κρατάει πίσω λιγάκι η τιμή. Φυσικά με τις προσφορές που έχει αυτές τις μέρες η εταιρία είναι όλα πολύ ποιο προσιτά. 
Αν θα το έπαιρνα πάλι?  ναι

προσφορές : ποιο κάτω θα δείτε τις τρέχων προσφορές κλικ εδώ


Και τέλος θέλω να σας κάνω μερικά δωράκια, θα σας δώσω 3 Cocoa butter cream οι όροι για να συμμετέχετε στον διαγωνισμό είναι πολύ απλοί.


* να είστε γραμμένη στο blog μου...
* να κάνετε subscribe στο κανάλι μου στο youtube κλικ εδώ
*να κάνετε like στην σελίδα τον mastic spa εδώ Να εγγραφείτε   στο newsletter  www.masticspa.com ή αν έχετε  ήδη εγγραφεί...Να στείλετε  το mail σας στο mastic@masticspa.com 
* να μου στείλετε ένα mail εδώ που θα λέει ότι θέλετε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό. 



Ο διαγωνισμός λήγει στης 18/02/2013

αυτά τα λίγα :) καλή επιτυχία και αν έχετε κάποια απορία εδώ είμαι να την ακούσω και να την σχολιάσω.
σύντομα θα ανέβει και review  με τα προϊόντα στο κανάλι μου στο youtube   stay tune



16 comments:

  1. Τέλεια!!!Ευχαριστούμε πολύ!!Έκανα όλα τα απαιτούμενα βήματα!!!!

    ReplyDelete
  2. Τέλειο δώρο! Ευχαριστούμε! Έκανα όλα τα βηματάκια!
    rousalia.prousali@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Καταπληκτικά τα Mastic Spa!Ακολούθησα όλα τα βήματα! charatsiari.maria@yahoo.gr

    ReplyDelete
  4. gfc+fb:Basw Tzimopoulou
    e-mail:baswtzimopoulou@yahoo.com
    youtube:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΖΙΜΟΠΟΥΛΟΥ
    (εχω κανει ολα τα βηματα)

    ReplyDelete
  5. Εκανα ολα τα βηματα (τα αναφερω αναλυτικα στο mail)
    καλη μας επιτυχια!

    ReplyDelete
  6. Τέλεια δωράκια! Καλή μας επιτυχία!
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Τέλειο δώρο! Ευχαριστούμε! Έκανα όλα τα βήματα!!
    vouzi.xristina@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Τέλεια!! Ευχαριστούμε!!!!! Έκανα κι εγώ όλα τα βηματάκια!!
    gfc: akakouli

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Ευχαριστούμε πολύ! Έκανα όλα τα βήματα!
    gfc: Andriana
    yt: LukumADAki
    mail: andriana.v@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. σ ευχαριστω πολυ για την ευκαιρια που μου δινεις να συμμετασχω σε τετοιο διαγωνισμο.
    εκανα ολα τα βηματα που προανεφερες.
    mail : eleniiiblack@gmail.com
    yt : eleni black
    fb : eleni mauropoulou
    gfc : eleni mauropoulou
    εκανα like στη σελιδα της masticspa ..τους εστειλα το mail μου το οποιο ανεφερα πιο πανω

    ReplyDelete
  12. σ ευχαριστω πολυ για τον διαγωνισμό αυτό.
    έκανα τα βήματα
    σου έστειλα μειλ

    ReplyDelete
  13. kai go thelo n kerdisooooo
    GFC: Nena Lapatina
    fb: Nena Lapatina
    email: nena_lap123@yahoo.gr

    ReplyDelete
  14. kai gw thelwwwww!
    GFC: Rafaella G.
    FB: Rafaella Giannoudis
    email: rafouli@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. σήμερα τελευταία μέρα. αύριο θα γίνει η κλήρωση. καλή επιτυχία σε όλες και ευχαριστώ για την συμμετοχή σας.

    ReplyDelete