Saturday, May 18, 2013

προσφορά Μασούτης στα αντηλιακά & οι δικές μου προτάσεις + review

Καλοκαιράκι ή μάλλον σχεδόν καλοκαιράκι, όπως και να έχει εγώ ετοιμάζομαι σιγά σιγά για την εξόρμηση μου στην θάλασσα. τα αγαπημένα μου αντηλιακά είναι τα παρακάτω
Ως πληροφορία σας ενημερώνω  ότι ο Μασούτης έχει βάλει τα αντηλιακά GARNIER -30% κάθε χρόνο το κάνει τέτοια εποχή μην το χάσετε είναι κρίμα.

αριστερά προς δεξιά.

  1. LOREAL SOLAR ICY πολύ ενυδατικό και για εμάς που έχουμε λευκή επιδερμίδα θα ανακουφιστούμε με την δροσιά του. είναι πραγματικά λες και βάζεις παγάκια και πιστέψτε με είναι πολύ απολαυστικό όταν καίγεσαι στην παραλία από τον ήλιο περιμένεις την σερβιτόρα να φέρει κάτι παγωμένο να δροσιστείς , μέχρι τότε βάλε αυτό και δροσίσου :) 
  2. GARNIER λάδι τροπικού μαυρίσματος. Για της επιδερμίδες που αντέχουν έχει και για έντονο μαύρισμα αλλά κατά την γνώμη μου δεν έχει διαφορά λάδι το ένα λάδι και το άλλο. άρωμα κλασικό καρύδα  και πολύ ενυδατικό αντηλιακό 
  3. GARNIER για ευαισθητούλες, μη λιπαρή σύνθεση δεν κολλάει η άμμο για τον λόγο αυτό έχει και λιγάκι στο άρωμά του κάτι σαν οινόπνευμα το οποίο φεύγει αμέσως. 
  4. FRUTALIA  πω-πω αυτό μ'αρέσει η μυρωδιά του πολύ δεν είναι κλασική καρύδα με τίποτα μυρίζει καλοκαίρι λουλούδια φρούτα η κάτι τέτοιο. έχει εκχυλίσματα καρότου και βιταμίνη Ε 
  5. COPPERTONE TROPICAL BLEND λιπαρό αν και λέει μη λιπαρό  και γενικά δεν θα το επέλεγα ξανά με τίποτα δεν μου άρεσε, δεν απορροφάτε και αν το βάλεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο γιατί θα λαδώσεις τα πάντα. και κρίμα γιατί μου αρέσει αυτή μάρκα.
ποια θα χρησιμοποιήσετε εσείς φέτος?

εδω θα βρείτε το λινκ για τον διαγωνισμό μου. πάρτε μέρος αφήνοντας μόνο ένα σχόλιο με το όνομα το μαιλ σας και το μοντέλο από τα γυαλιά που θέλετε να κερδίσετε κάτω απο το αντίστιχο λινκ ( κλικ εδώ) . ευχαριστώ  http://evabebeautiful.blogspot.gr/2013/05/international-giveaway-sunglasses-and.html

2 comments:

  1. Εύα μου, το πρώτο της Loreal θα το χτυπήσω σίγουρα, μου κίνησε την περιέργεια

    ReplyDelete
  2. αχ συμφωνώ πλήρως για το coperttone,άσε που είχα χαλάσει και την πετσέτα μπυ,γρρρρρ δηλαδή!!!ωραίες επιλογές!!!!'άντε και καλά μπανάκια τώρα!!!!

    ReplyDelete